Založ si blog

Fanúšik žien…..

……………………………………………………………………………………………………………..DSC_0822
Fanúšik žien…..

Som fanúšik žien,
ešte chlapec som a málo o nich viem,
no jedno viem isto, že ich strašne chcem.

Som fanúšik žien,
čo Vám budem hovoriť, po nich veľmi túžim,
majú to čo chcem, a ja si tak chcem užiť.

Som fanúšik žien,
som sťa hladný sumec, vedia sa očiť,
keď nahodia háčik, som pripravený skočiť.

Som fanúšik žien
neveril som tomu, ale veru pravdu mala,
moja zlatá mama, keď ma vystríhala.

Som fanúšik žien,
s nimi som si užil, pri ženách som mladol,
ale jednej predsa, do osídiel som spadol.

Som fanúšik žien,
žil som ako strom, že vraj lepšie bude dvom,
už ma jedna klofla, chlapi už som v tom.

Som fanúšik žien,
sú to pekné, jemné, nežné, krehké, stvory,
no, vedia sa v mžiku zmeniť na potvory.

Som fanúšik žien,
neviem kde som rozum dal, obutý som bol,
previedli ma cez vodu, vôbec som nezmokol.

Som fanúšik žien,
obrali ma o slobodu, už patrím do Ž klubu,
teraz už mi zostáva iba držať krok a hubu.

Som fanúšik žien,
už ich celkom poznám, ale musím sa Vám priznať,
čím viac o nich viem, tým menej sa v nich vyznám.

Som Fanúšik žien…..no a aj vždy budem,
lebo oni z Venuše a my z Marsu prišli sme žiť spolu na zem.

V krajine pavúkov zle sa muchám žije. . .

20.11.2013

V krajine pavúkov zle sa muchám žije….lp 11/2013 Kam sa podel zdravý rozum, kde len teraz sídli, povráva sa že v hlave sedliaka čo v rukách drží vidly, vidlami on rozum bráni urputne a divo, za zdravý rozum ochotný je položiť aj život. Kam sa podel skutok čestný čo plnil dané sľuby, bez paragrafov a dodatkov 100 stranovej zmluvy, nebol k tomu treba oblek [...]

Štát ako výpalník. .. ..

11.03.2013

Prednedávnom som započul, že p. Fico a naša vláda chce znížiť čas splatnosti vystavených faktúr maximálne na 2 mesiace. Ale veď to nič nerieši! Neplatičom je jedno aký čas splatnosti má Vaša faktúra! Prečo nespravíme raz a navždy poriadok s neplatičmi a prečo na to nepreberieme systém, ktorý je odskúšaný a ktorý funguje 100% v Nemecku. Zamyslime sa prečo krajina, [...]

Utópia, alebo každý by mal v niečo veriť.

21.02.2013

Ako človek som večný optimista možno aj utopista, lebo verím v dobro, slušnosť, charakter a ďalšie hodnoty, ktoré nám naši otcovia vštepovali. Ale v poslednej dobe sa ma z môjho optimizmu snažia liečiť naši politici. Skúsil som nazrieť do slovníka cudzích slov ako on zatriedil túto nezvyčajnú skupinu ľudí, ktorí si myslia že sú nadľudia a bolo mi to hneď jasné. [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

majster

Ak moje slova zamestnajú Vašu myseľ ...tak splnili svoju misiu...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 59408x
Priemerná čítanosť článkov: 2829x

Autor blogu

Odkazy