Založ si blog

Slnko a dúha….

Niečo pre tých, pre ktorých aj krátka chvíľa prežitá spolu je nezabudnuteľný zážitok…

Slnko a dúha…Otočit o DSC_0299

Keď hodím kameň do vody robia sa kruhy,
sedem farieb uväznených je v oblúku dúhy,
dúha krásna zjavila sa, na oblohe tróni,
chce potešiť slnko smutné, ktoré slzy roní.

Slnko plače pretože chce uzrieť svoju dúhu,
ale osud uväznil ich ako v bludnom kruhu,
pri pohľade na dúhu sa slnku úsmev vráti,
avšak dúha začne chradnúť, až sa navždy stratí.

Chcel by som byť dúhou slnka, zhatiť smútku plány,
urobiť bláznivý skutok skočiť nahý do fontány,
chcel by som byť dúhou slnka, slnkom svojej dúhy,
chcel by som byť milovaný a niekoho ľúbiť.

Ako kruhy rozplynú sa, stratí sa aj dúha,
pominú sa pekné chvíle, ale pocit trvá,
vtedy slnko usmieva sa, ja usmievam sa s ním,
chcel by som do sveta kričať, no mlčím ako mím.

V krajine pavúkov zle sa muchám žije. . .

20.11.2013

V krajine pavúkov zle sa muchám žije….lp 11/2013 Kam sa podel zdravý rozum, kde len teraz sídli, povráva sa že v hlave sedliaka čo v rukách drží vidly, vidlami on rozum bráni urputne a divo, za zdravý rozum ochotný je položiť aj život. Kam sa podel skutok čestný čo plnil dané sľuby, bez paragrafov a dodatkov 100 stranovej zmluvy, nebol k tomu treba oblek [...]

Štát ako výpalník. .. ..

11.03.2013

Prednedávnom som započul, že p. Fico a naša vláda chce znížiť čas splatnosti vystavených faktúr maximálne na 2 mesiace. Ale veď to nič nerieši! Neplatičom je jedno aký čas splatnosti má Vaša faktúra! Prečo nespravíme raz a navždy poriadok s neplatičmi a prečo na to nepreberieme systém, ktorý je odskúšaný a ktorý funguje 100% v Nemecku. Zamyslime sa prečo krajina, [...]

Utópia, alebo každý by mal v niečo veriť.

21.02.2013

Ako človek som večný optimista možno aj utopista, lebo verím v dobro, slušnosť, charakter a ďalšie hodnoty, ktoré nám naši otcovia vštepovali. Ale v poslednej dobe sa ma z môjho optimizmu snažia liečiť naši politici. Skúsil som nazrieť do slovníka cudzích slov ako on zatriedil túto nezvyčajnú skupinu ľudí, ktorí si myslia že sú nadľudia a bolo mi to hneď jasné. [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

majster

Ak moje slova zamestnajú Vašu myseľ ...tak splnili svoju misiu...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 59726x
Priemerná čítanosť článkov: 2844x

Autor blogu

Odkazy