Vzácna pani TJD…

24. mája 2010, majster, Jemne erotická báseň

……………………………………………………………………………………………………………..Tiene 4
Vzácna pani TJD…

Chýba mi Váš pekný úsmev, chýbate mi celá,
chcel by som sa venovať, krásam Vášho tela.
Začal by som po poriadku ako zákon káže.
Ticho by som bozkával Vaše ústa, krk a paže,
nevynechal by som uško, ani Vaše jemné bruško,
ó – niečo sme preskočili, skoro sme ich urazili,
kamaráti dvaja v kolektíve obľúbení, čo na ne sú hrdé ženy.
Jemne by som hryzkal, cmuľkal, prsia ako dieťa sal,
ten pocit by napľňal ma, cítil by som sa sťa kráľ.
Jazykom po Vašom tele písal by som pekné slová,
a z Vaších úst počul by som: ešte….stále….znova.
Divo by som si Vas zobral ako korisť dravec,
bez váhania by sme prešli spolu priamo na vec,
chvíľu ticho, chvíľu jemne, chvíľu divo, stále, moc,
premilovali by sme spolu celučičkú dlhú noc.