Dva svety….

13. mája 2010, majster, Báseň

……………………………………………………………………………………………………………..DSC_7315
Na konci tunela zvykne byt jasné svetlo…

Dva svety…..

Už asi musím ísť no to je smola,
chcel by som zostať no ktosi ma volá
starý a nový svet sa o mňa bijú
ale ja sambu chcem tancovať v Riu.

Telo ma opúšťa som celý rozbitý
nechce mi naskočiť hrozí mi Ty, Ty, Ty
Už budem musieť ísť, ach to je nemilé
veľa som nestihol do poslednej chvíle:

Nakrmiť rybičky, zavolať Ferovi,
so psíkom Jorikom skočiť k frizérovi
Opraviť maľovku v chodbe a kuchyni
kľúčikom natiahnúť bimbacie hodiny
Schovať sa na vandri pred nocou do stanu
odzadu navštíviť priateľku Zuzanu
Na čínskom múre si zakričať do riti
pohroziť zdvihnutým prstom si ty, ty, ty.

Už sa chystám ísť zatiaľ len napoly
cítim dva svety a vôbec to neboli
stojím na rázcestí a je mi bledo
hodím si mincou snáď, peklo či nebo?

Otočím hlavu späť za mojím životom
zisťujem že ešte nechcem byť za plotom
Ja radšej naspäť k Vám vrátim sa chalani
dorobiť čo som mal v pláne tu na zemi:

Nakŕmim rybičky, zavolám Ferovi,
so psíkom Jorikom skočím k frizérovi
Opravím maľovku v chodbe a kuchyni
kľúčikom natiahnem bimbacie hodiny
Schovám sa na vandri pred nocou do stanu
odzadu veď viete čo priateľku Zuzanu
Na čínskom múre si zakričím juchú
žijem, šťastný som a je to v suchu.