Založ si blog

Myšlienka na teba…

……………………………………………………………………………………………………………..
DSC_0263-1 Myšlienka na teba…

Usídlila sa mi v hlave myšlienka na Teba
Neviem čo mám teraz robiť, mám sa báť či nebáť?!
Na vine je moje telo – sám seba sa bojím
No predstav si že by chcelo vedno splynúť s Tvojím.

Na vine sú moje ruky – ruky moje biele
Dotýkať by sa Ťa chceli na celom tvojom tele.
Na tom hebkom Tvojom tele sťa z jemného cesta
Preskúmať by na ňom chceli všetky tajné miesta.

Na vine sú naše oči čo sa vtedy stretli
Nestihli sme nič povedať oni všetko riekli
v tvojich očiach bázeň sídli v mojich túžba rastie
okúpať sa v tvojich očiach – nájsť si svoje šťastie.

Na vine sú moje pery, moje pery úzke
Chcú Ti vtisnúť zopár bozkov skryté v Tvojej blúzke
V tvojej blúzke vôňu cítim, cítim parfém Bvlgari
Musím svoju túžbu krotiť – stále sa to nedarí.

Na vine je moja hlava kde myšlienka sídli
Niekedy mám taký pocit že mi chýba kyslík
Usídlila sa mi v hlave myšlienka na Teba
Bez myšlienky na Teba už veru žiť sa nedá.

Milujem Ťa cez myšlienky celým telom cítim
že si blízko že si vo mne v celom mojom bití
nikto nevie že sa práve milujeme dvaja
len myšlienky nezbedníčky – ale tie to taja.

V krajine pavúkov zle sa muchám žije. . .

20.11.2013

V krajine pavúkov zle sa muchám žije….lp 11/2013 Kam sa podel zdravý rozum, kde len teraz sídli, povráva sa že v hlave sedliaka čo v rukách drží vidly, vidlami on rozum bráni urputne a divo, za zdravý rozum ochotný je položiť aj život. Kam sa podel skutok čestný čo plnil dané sľuby, bez paragrafov a dodatkov 100 stranovej zmluvy, nebol k tomu treba oblek [...]

Štát ako výpalník. .. ..

11.03.2013

Prednedávnom som započul, že p. Fico a naša vláda chce znížiť čas splatnosti vystavených faktúr maximálne na 2 mesiace. Ale veď to nič nerieši! Neplatičom je jedno aký čas splatnosti má Vaša faktúra! Prečo nespravíme raz a navždy poriadok s neplatičmi a prečo na to nepreberieme systém, ktorý je odskúšaný a ktorý funguje 100% v Nemecku. Zamyslime sa prečo krajina, [...]

Utópia, alebo každý by mal v niečo veriť.

21.02.2013

Ako človek som večný optimista možno aj utopista, lebo verím v dobro, slušnosť, charakter a ďalšie hodnoty, ktoré nám naši otcovia vštepovali. Ale v poslednej dobe sa ma z môjho optimizmu snažia liečiť naši politici. Skúsil som nazrieť do slovníka cudzích slov ako on zatriedil túto nezvyčajnú skupinu ľudí, ktorí si myslia že sú nadľudia a bolo mi to hneď jasné. [...]

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo mláďa medveďa hnedého

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Čierny kašeľ v Bratislavskom kraji: Hygienici evidujú 74 prípadov ochorenia

19.04.2024 12:21

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

majster

Ak moje slova zamestnajú Vašu myseľ ...tak splnili svoju misiu...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 21
Celková čítanosť: 59424x
Priemerná čítanosť článkov: 2830x

Autor blogu

Odkazy